زاویه سازی صورت آقایان تهران 1402+ ✅پیشنهاد هفتصد

زاویه سازی صورت آقایان | امروزه داشتن یک صورت جذاب و متناسب به دغدغه مهمی تبدیل شده تا همه مردم اعم از زنان و مردان در تلاش باشند با هر روشی به بهترین فرم صورت خود برسند و احساس زیبایی بیشتری داشته باشند. لیفت صورت آقایان نیز امروزه از خدمات زیبایی پر مخاطب است اما در این مقاله تمام ابعاد زاویه سازی صورت آقایان را با هم بررسی می‌کنیم.

 

همه چیز در مورد زاویه سازی فک مردان

داشتن یک فرم صورت V شکل باعث شده که تقاضای زاویه سازی فک در مردان بیش از پیش افزایش پیدا کند و هدف از زاویه سازی صورت چیزی جز زیبایی بیشتر و در نتیجه حس خوب نیست. اما بیدار کردن صورت آقایان روش‌هایی دارد که با هم آنها را بررسی می‌کنیم.

روش‌های زاویه دار کردن صورت آقایان
جراحی فک
تزریق چربی و یا ژل
پروتز چانه

زاویه سازی صورت آقایان

 

زاویه‌دار کردن صورت مردان با ژل

زاویه دار کردن صورت مردان با ژل باعث می‌شود صورتی عضلانی‌تر پهن‌تر و در نتیجه با حجیم شدن صورت چهره ای مردانه‌تر داشته باشند. اما تزریق با ژل معایبی هم دارد مثل ترمیم ۶ ماه یک بار و بعد از هر بار ترمیم گذراندن دوره نقاهت آن که شاید برای هر کسی امکان‌پذیر نباشد.

 

زاویه سازی صورت مردان با ورزش

برای زاویه سازی صورت مردان با ورزش، می‌توانید به تمرینات زیر مراجعه کنید:

 

1. تمرینات عضلات گردن:
– تمرین گردن:
– نشسته یا ایستاده، سعی کنید سر خود را به سمت جلو و عقب بیاندازید بدون اینکه شانه‌هایتان حرکت کنند.
– 10-15 تکرار را برای تقویت عضلات گردن انجام دهید.

 

2. تمرینات عضلات فک:
– تمرین افقی فک:
– باز کردن دهان به حداکثر اندازه و بستن آن به قدری که دندان‌ها به هم نخورند.
– 10-15 تکرار این حرکت را انجام دهید.

 

– تمرین عمیق فک:
– دهان را باز کنید و زبان را به سمت پشت دهان ببرید.
– این تمرین را 10-15 بار تکرار کنید.

 

3. تمرینات گونه:
– تمرین گونه با دهان باز:
– دهان خود را به حداکثر اندازه باز کنید و لبخند بزنید.
– 10-15 بار این تمرین را انجام دهید.

 

– تمرین تنیدگی گونه:
– گونه‌هایتان را به سمت داخل بفشارید و دهانتان را ببندید.
– این تمرین را 10-15 بار تکرار کنید.

 

زاویه سازی صورت آقایان

 

تمرینات را با دقت و تدریجی انجام داده و به مرور زمان تعداد تکرارها را افزایش دهید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که تمرینات را با حرکات صحیح و بدون فشار زیاد انجام دهید تا مصداق مشکلات ممکنه از جمله مصداق درد گردن یا فک جلوگیری شود.

 

۳راه زاویه سازی فک آقایان به طور طبیعی

 

زیاد لبخند بزنید

لبخند زدن باعث تقویت عضلات صورت و افزایش استحکام بافت آن می‌شود و می‌تواند در طولانی مدت به زاویه سازی صورت کمک کند پس زیاد لبخند بزنید.

 

حفظ وزن مناسب

حفظ کردن وزنتان در افزایش پیدا نکردن آن کمک می‌کند تا خطوط و حاشیه‌های صورت شما مخصوصاً در صورت و فک ظاهر خود را حفظ کنند. پس تغذیه و انجام حرکات ورزشی روزانه برای بالا بردن سوخت و ساز بدن و حفظ تناسب اندام یکی از راه‌های زاویه سازی فک آقایان به طور طبیعی است.

 

مشورت گرفتن از متخصص فک

مشورت گرفتن از متخصص فک باعث می‌شود که نکات و تمرین‌هایی را برای شما و مخصوص شما بدهد تا به صورت روزانه با انجام آنها و پرهیز از برخی نبایدها به زاویه فک ایده‌آل خود برسید و حتماً نیازی نیست قصد جراحی داشته باشید تا پیش متخصص فک و صورت بروید.

 

اقدامات قبل از زاویه سازی فک اقایان

اقدامات قبل از زاویه سازی فک آقایان بهتر است حتما با پزشکی که این خدمت زیبایی را از او دریافت میکنید هماهنگ شود. حتما هر بیماری و سو سابقه درمانی را با پزشک تان در میان گذارید. هر گونه مصرف قرص و تغذیه دو سه روز قبل از عمل زاویه سازی فک باید حتما تحت نظر و توصیه پزشک باشد تا بهترین نتیجه و کم ترین دوره نقاهت را داشته باشید. از بهداشت دهان و دندان و لثه خود اطمینان پیدا کنید و این مورد را در نظر بگیرید که نباید عفونت پنهان و فعال در دهان خود داشته باشید. حتما از مصرف دخانیت و سیگار از چند روز قبل اجتناب کنید.

 

زاویه سازی صورت آقایان

 

اقدامات بعد از زاویه سازی صورت آقایان

 

اقدامات بعد از زاویه سازی فک اقایان را باید کاملا جدی بگیرید تا ماندگاری و کیفیت آن تضمین شود. به توصیه دوستان و آشنایان از مواد آرایشی برای پوشاندن و التهاب صورت خود استفاده کنید رعایت نکات زیر هر چه بیشتر به شما کمک میکند در حفظ سلامت و ماندگاری بعد از زاویه سازی:

  • در معرض نور خورشید قرار نگرفتن
  • اجتناب از مشروبات الکلی
  • تحریک نکردن پوست صورت خود و فشار نیارودن به آن ( حتی در حد لمس )
  • ننوشیدن آب گرم و دوری از مای هوای بالا

حتما از پزشک خود درخواست یک چک لیست اقدامت قبل و بعد از زاویه سازی صورت آقایان را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
مزوتراپی آقایان
اینستاگرام هفتصد
تلگرام هفتصد
آپارات هفتصد

درباره هفتصد

ما اومدیم تا یکی از هزاران دغدغه شما را رفع کنیم. بهترین کلینیک زیبایی تهران کجاست؟ چطور از تخفیفات کلینیک های زیبایی مطلع بشم؟و در آخر برای کسانی که کلینیک دارند. پیشنهاد پکیج کلینیک پلاس.